SCP(Secure.Contain.Protect)

 Scp Yani Secure.Contain.Protect´ler internette dolaşan creepypastalar gibi insanların bloglara yazmasıyla oluşmuş karakter hikayeleridir Scp kurumu sayısız bilim adamı  doktor ajanlar ve suçlularla dolu bir organizasyondur amaçları insanları korkutacak öldürecek ve tehlike verecek eşyaları ve canlıları toplamaktır Scp ler 3 kategoride incelenir
Safe(güvenli):genellikle etkileri zararsız olan  scp lerin kategorisidir
Euclid(Öklid):etkileri henüz belirlenmemiş ama tehlikeli olabilecek fakat Keter kadar tehlikeli olmayan scp sınıfıdır
Keter(Tehlikeli):Çok tehlikeli olan nesle ve canlıların bulunduğu kategoridir günün 24 saati gözetlenerek geçirilmezse insanlar için ölümcül derecede tehlikeli olabilir eğer kaçarlarsa dünyanın sonunu bile getirebilecek kadar tehlikelidir
Kategoriler bu kadar şimdi birkaç scp örneği vericeğim
SCP-049(Euclid)
16 yüzlılın veba doktorları gibi maske,Tüm vücudunu kaplayan siyah bir örtü ve ölümcül eldivenler giyer dokunuşu insanları öldürür ilk başta izdirap ve acı çektirir daha sonra dokunduğu insan kalp krizinden ölür ve bundan sonra ölen insana SCP-049-2 denir Veba doktoru SCP-049-2 ye çeşitli iğneler ve bazı kimyasal ilaçlar verir daha sonra SCP-049-2 zombi gibi canlanır ama beyninin kullanamaktadır SCP-049-2 nin adrenalin salgısı %300 değerinde artış gösterir Doktor(Sansürlenmiştir) cesetlerde belirlenemeyen tehlikeli maddeler bulmuştur SCP-049 ile Doktor(Sansürlenmiş) in konuşması
Doktor-Evet şimdi 2957 numaralı ses kaydını oynatıyorum
*ses kaydı başlar*
SCP-049-Bu yerde neresi?
Dr-Bir Lab- (Yere düşme sesi )
049-Demek bir laboratuvar mı? Mükemmel bir yer
*Biraz duraklar*
049-O yüzden burada hiç hastalığa yakalanan bu kadar az insan gördüm
Dr-Ben senin konuşabildiğini sanmıyordum
049-Evet Bayım sadece konuşmayı tercih etmiyorum seni birkaç kez gördüm sende hiç hastalık sezmedim sanırım sende bir doktorsun
Dr-Evet bende bir doktorum bana(Sansürlenmiş) diyebilirsin
Dr-Ama hangi hastalıktan bassediyorsun
049-Tabikide büyük salgın başka ne olabilirki
Dr-Ha sen Vebadan bassediyorsun emin olabilirsin burdaki kimse hasta değil
049-Doktor Salgın burada onu hissebiliyorum onu yok etmek benim görevim
Dr-Biz Vebanın tedavisini bulduk ve senin tedavinden çok daha etkili
049-Benim Tedavim en etkili olanı doktor
Dr-Senin tedavinmi senin tedavin binlerce insanın ölümüyle sonuçlandı
*Sezsizlik Çöker*
Dr-Hey cevap ver
*Anons sesi*
*Ses kaydı Biter*


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Slenderman(Uzun adam)

CreepyPastalar